Alaaddinbey Mh. 615. Sk. Ünlü Plaza 2 No:2B/D Nilüfer BURSA
trende

Sıkça Sorulan Sorular

Anasayfa » Sıkça Sorulan Sorular

 

Ücretlendirme nasıl yapılıyor?
Servisimize gelen ürün yada cihazınızda gerekli incelemeler yapıldıktan sonra kullanılacak olan parçalar ve işçiliğin belirtildiği bir fiyat teklif formu tarafınıza gönderilir. Malesef arızalaı olan çoğu cihaza inceleme yapmadan fiyat verile.
Fiyatı kabul edilmediğinde ücretlendirme varmı ? Cihazımı geri alabilir miyim ?
Size verilen fiyat teklifini kabul etmediğiniz taktirde herhangi bir ücret tarafınızdan istenmez. Ürün yada cihazınızı servisimize gönderdiğiniz şekilde geri alabilirsiniz.
Servis garantisi var mı?
Onarımı yapılan elektronik kart yada cihazlara firmamız tarafından 6 aylık servis garantisi verilmektedir. Fakat bu garanti sadece onarım yapılan kısmı ve kullanılan parça ve elektronik malzemeleri kapsamaktadır.
Satılan ürünler garantili mi?
Hizmet ve malzeme statüsüne göre garanti koşulları ve süreleri farklılık göstermektedir. Satışını yaptığımız sıfır ürünlerde ücerici garanti koşulları ve süreleri geçerlidir. İkinci el ürünlerde ise ürüne göre garanti koşulları ve süreleri değişmektedir.
Onarımı yapılan kart ve cihazlara bakım yapılıyor mu ?
Onarımı yapılan tüm elektronik kartların ve cihazların temizlik, termal bakım, kapasitif bakım ve fan bakımları firmamız tarafından ücretsiz olarak yapılmaktadır.
Servisinizi ziyaret edebilir miyiz ?
Tabi ki, sizi ağırlamaktan büyük memnuniyet duyarız. Fakat sizi daha iyi ağırlayabilmek ve iş programımıza uygun hale getirmek için bize geleceğiniz tarih ve saati önceden bildirmenizi rica ederiz.
Ürün ve Hizmetlerimiz Hakkında Daha Fazla Bilgi Almak İçin Bizi Arayabilirsiniz:
Size daha iyi bir hizmet sunabilmek ve trafiğimizi analiz etmek için çerezleri kullanıyoruz. 
View more
Cookies settings
Kabul Ediyorum
Red Ediyorum
Çerez Politikaları
Privacy & Cookies policy
Cookie nameActive
Save settings